نتفلیکس 200 هزار مشترک خود را از دست داد

به گزارش«بینو» نتفلیکس در سه ماهه اول سال2022، حدود ۲۰۰ هزار مشترک خود را از دست داده است و انتظار می­رود این سرویس استریم در سه ماهه دوم سال جاری نیز ۲ میلیون مشترک دیگر خود را از دست بدهد. این خبر را نتفلیکس در زمان انتشار درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ خود در روز سه شنبه ۱۹ آوریل اعلام کرد.

نتفلیکس در ماه ژانویه گزارش داد که در پایان سال ۲۰۲۱، ۲۲۱ میلیون و هشتصد و چهل هزار مشترک داشته است. این سرویس می‌گوید در طول دوره سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۲، بازه زمانی که شامل اولین پخش‌های فصل دوم «بریجرتون» و «پروژه آدام» می‌شد، مجموع کاربرهای این سرویس به ۲۲۱ میلیون و ششصد و چهل هزار مشترک کاهش یافت.

این برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته است که نتفلیکس در یک بازه سه ماهه از سال، مشترکان خود را از دست داده است.

نتفلیکس در این باره اعلام کرد این رقم بدون احتساب ضرر و زیان این سرویس در روسیه است که شامل ۵۰۰ هزار کاربر آنجا می­شد. نتفلیکس خدمات خود را به دلیل تهاجم کشور روسیه به اوکراین لغو کرده است.

سهام نتفلیکس در تاریخ 19آوریل2022 (30فروردین) با قیمت ۳۴۸٫۴۲ دلار به ازای هر سهم فروخته شد. با این حال، پس از افشای سقوط تعداد مشترکان این سرویس در سه ماهه اول سال2022 و پیش بینی ضرر بیشتر در سه ماهه دوم، سهام نتفلیکس نزدیک به 26درصد (25.79%) درصد سقوط کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *