برچسب هشدار اخبار دروغین جنگ اوکراین به توئیتر اضافه می‌شود

به گزارش بینو به نقل از euronews مقابله با نشر اطلاعات نادرست در مورد حمله روسیه به اوکراین بخشی از سیاست جدیدی است که نشان می‌دهد توئیتر قصد دارد با اطلاعات غلط در این زمینه برخورد کند.

شبکه‌های اجتماعی در مورد نحوه شناسایی و مدیریت اطلاعات نادرست با نظارت و هشدارهای فزاینده‌ای مواجه شده‌اند. توئیتر هم در قالب اخطارهای جدید به کاربران هشدار می‌دهد که توییت های حاوی اطلاعات غلط آنها قوانین توئیتر را نقض کرده است، اما همچنان به این افراد اجازه مشاهده توئیت ها و اظهار نظر می‌دهد. این پلتفرم چنین توییت‌هایی را توصیه نمی‌کند و بازتوییت آنها نیز غیرفعال می‌شود. یوئل راث، رئیس بخش ایمنی و یکپارچگی توئیتر، طی تماسی با خبرنگاران گفت: این رویکرد می‌تواند «روشی مؤثرتر برای مداخله به منظور جلوگیری از آسیب نشر اخبار دروغین باشد، در حالی که اظهارنظر در توئیتر را کماکان ممکن می‌کند»

توئیتر در قالب اخطارهای جدید به کاربران هشدار می‌دهد که توییت‌های حاوی اطلاعات غلط آنها قوانین توئیتر را نقض کرده است، اما همچنان به این افراد اجازه مشاهده توئیت‌ها و اظهارنظر می‌دهد. این پلتفرم چنین توئیت‌هایی را توصیه نمی‌کند و بازتوئیت آنها نیز غیرفعال می‌شود.

این شرکت افزودن برچسب به توییت های گمراه کننده ارسالی از حساب‌های پرمخاطب مانند کاربران تأیید شده یا پروفایل‌های رسمی دولتی را در اولویت قرار خواهد داد. همچنین محتواهای دروغینی را که می‌تواند به افراد آسیب فیزیکی برساند، اولویت بندی کرده و در مورد آن هشدار می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *