ری اکشن ایموجی‌های واتس‌اپ تکمیل شد

به گزارش«بینو» واتس‌اپ اواسط اردیبهشت‌ماه امکان واکنش به پیام‌ها از طریق تنها شش ایموجی را در اختیار کاربران خود قرار داد. اما اکنون این پیام‌رسان امکان جدیدی فراهم کرده تا کاربران بتوانند به جای استفاده از تنها شش ایموجی، از انواع مختلف ایموجی‌ها برای واکنش نشان دادن به یک پیام استفاده کنند. در واقع در بهینه‌سازی جدید بیش از شش ایموجی در دسترس کاربران قرار دارد تا بتوانند با آن به یک پیام واکنش بدهند.

با وجودی که مدت زمان زیادی طول کشید تا متا امکان واکنش دادن به یک پیام از طریق ایموجی را در دسترس کاربران خود قرار داد اما این ویژگی مورد توجه کاربران قرار گرفت. با این وجود تعداد ایموجی‌هایی که در اختیار آنها قرار گرفت محدود بود و این موضوع باعث شد برخی از کاربران در سراسر جهان از واتس‌اپ بخواهند این محدودیت را برطرف کند و امکانات بیشتری در اختیار قرار دهد.

حالا واتس‌اپ اعلام کرده به درخواست کاربران توجه نشان داده و محدودیت پاسخ دادن به یک پیام تنها از طریق شش ایموجی را برداشته است و در نتیجه آنها می‌توانند با انواع مختلفی ایموجی به یک پیام واکنش نشان بدهند.

بدیهی است چنین امکانی می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد تا بتوانند به تنوع بیشتر ایموجی به پیام‌ها واکنش نشان بدهند. واتس‌اپ اعلام کرده امکان جدید در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار می‌گیرد ولی ممکن است دسترسی آن برای تمامی کاربران سراسر جهان چند روز طول بکشد. اگر هنوز این امکان برای شما فعال نشده است، واتس‌اپ این اطمینان را می‌دهد که طی روزهای آتی می‌توانید در آخرین نسخه واتس‌اپ از این قابلیت به راحتی استفاده کنید.

اگر امکان واکنش دادن به یک پیام با بیش از شش ایموجی در واتس‌اپ برای شما فعال شده است می‌توانید تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *