بینو،، «گیمیفیکیشن» (GAMIFICATION)، یا به عبارت فارسی «بازی سازی» یا به بیانی دیگر «بازیوارسازی»؛ واژهای بود که در سال 2002 برای اولین بار توسط «نیک پِلینگ» (Nik Pelling)، برنامهنویس انگلیس به کار رفت. این واژه که از سال 2009 رفته رفته به رو شهرت نهاده بود، ولی همچنان تعریف مشخصی نداشت و ادامه مطلب
به گزارش بینو؛؛ به نقل از روزنامه والاستریت، طبق دادههای فکتست، شرکت آمریکایی تحلیلگر اطلاعات بازار مالی، به طور کلی حدود یکپنجم از شرکتهای S&P 500 و نزدیک به نیمی از میانگین صنعتی داو جونز از دوشنبه ۲۴ ژانویه، احتمالاً گزارش سهماهه خود را ارائه میکنند. همچنین دیگر بزرگان صنعتی از جمله ژنرال الکتریک و […]ادامه مطلب
بینو:: سال 2021 را همچنان میتوان سال پیشتازی رسانههای اجتماعی خواند. در این میان در پایان این سال نیز شبکه اجتماعی چینی «تیکتاک» همچنان رکودآفرین شد. تیک تاک توانست با 656 میلیون دانلود در سراسر جهان، عنوان اپلیکیشن با بیشترین دانلود در سراسر جهان در سال 2021 را به نام خود ثبت کند. این رکورد […]ادامه مطلب
در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا بهنحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند. رهبر انقلاب در دیدار با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید سپهبد […]ادامه مطلب