خانه درباره ما

درباره بینو

دفتر مطالعات رسانه های نوین بر اساس ماموریت مدیریت تحقیق و توسعه معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در زمستان 1399 فعالیت خود را آغاز نمود.
در همین راستا برند رسانه ای «بینو» با شعار «بینشی نو در رسانه» برای دفتر مطالعات رسانه های نوین برگزیده شد.

ماموریت

ماموریت بینو در امتداد ماموریت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ؛
کشف و جستجوی راه حل برای مسایل مربوط به مدیریت و هدایت فرهنگ و افکار عمومی در فضای مجازی است.

قلمرو

محتوا

محتوای دانش پایه :
به منظور ارتقا سطح دانش مخاطبان و رفع نیازهای پژوهشی اعضای قلمرو توسط شبکه نخبگانی بینو تولید می‌شود.
بر این اساس بینو علاوه بر پژوهش های به روز به منظور جلوگیری از عارضه مغفول ماندگی و دیده نشدن پژوهش ها در کنار قالب های مرسوم فرمت هایی نو برای پژوهش های خود در نظر گرفته است.
محتوای روایت پایه :
بی تردید تجربه های انباشته ارزشمندی در قلمرو بینو وجود دارد که اشتراک گذرای آنها می تواند در کشف و حل مسایل پیچیده فضای مجازی موثر واقع شود. از این رو بینو تولید محتوای رعایت پایه را به موازات تولید محتوای دانش پایه در دستور فعالیت خود قرار داده است.

خدمات بینو

تولید محتوای پژوهشی

اطلاع رسانی هدفمند

برگزاری رویداد

جلسات مشاوره

به جمع پژوهشگران و اتاق فکر بینو بپیوندید

هیچ مطلبی از بینو را از دست ندهید

آخرین مطالب