خانه بایگانی براساس دسته بندی اسلایدشو (صفحه 15)

روند و پیش بینی روزنامه نگاری نوین در دوران پساکرونا

روند و پیش بینی روزنامه نگاری نوین در دوران پساکرونا   شاید پیش از این قابل باور نبود که یک ویروس نامرئی بتواند سبک زندگی مردم جهان را به کلی تغییر دهد. رسانه یکی از مشاغلی بود که شوک ناشی از شیوع ویروس کرونا تاثیری شگرف بر آن گذاشت. شوکی که اکثر تحریریه های پرجنب […]ادامه مطلب

بررسی بازار OTT در جهان

بازار OTT به طور کلی به سه نوع خدمات تقسیم می شود: ویدیوی اشتراک درخواستی (SVOD) ، فیلم معاملاتی درخواستی (TVOD) و تبلیغات ویدیویی درخواستی (AVOD). پیش بینی می ­شود درآمد بازار OTT تا سال 2026 به بیش از 210 میلیارد دلار برسد.ادامه مطلب

روند تغییر صنعت برودکست در جهان

با تغییر موضع مخاطب از تلویزیون آنالوگ به پلتفرم­های دیجیتال، حفظ ارتباط در رسانه های برودکست چالش برانگیز شده است. پخش تلویزیونی از بین نرفته و به سرعت در حال پیشرفت می باشد اما برای حفظ جایگاه خود در میان مخاطبان، نیاز به تغییرات اساسی دارد.ادامه مطلب

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در بازدید از تلویزیون‌های اینترنتی اختصاصی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری: ورود به فاز «صدا و سیمای تعاملی»

سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور روز یکشنبه 23خرداد همراه با مجتبی جعفری، قائم‌مقام و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی و قاسم خالدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی به بازدید از استودیوهای اختصاصی تلویزیون اینترنتی نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.ادامه مطلب

هشت شبکه اجتماعی برتر دنیا به روایت آمار

رشد کاربران شبکه های اجتماعی در یکی دو سال اخیر محسوس‌تر شده است. رشدی که با پاندمی کرونا شتاب بیشتری گرفت. «فیس بوک» در حال حاضر با 2 میلیارد و 700 میلیون «کاربر فعال ماهانه» همچنان گوی سبقت را از دیگر رقبا در جلب کاربر ربوده استادامه مطلب