اینستاگرام ریلز میزبان تبلیغات می‌شود

بینو:: فیسبوک اعلام کرد قصد دارد نمایش تبلیغات را به صورت آزمایشی در اینستاگرام ریلز(Instagram Reels) که رقیب مستقیم تیک تاک محسوب می شود آغاز کند. نمایش این تبلیغات ممکن است تا 30 ثانیه طول بکشد. برخلاف تبلیغات در استوری ها، کاربران می توانند تبلیغات را در ریلز ببینند، لایک و ذخیره کنند، به اشتراک بگذارند، نظر بدهند یا اینکه از آن ها بگذرند.

تبلیغات آزمایشی ابتدا برای ساکنان هند، برزیل، آلمان و استرالیا به نمایش در می آید؛ اما در ماه های پیش رو نمایش تبلیغات اینستاگرام ریلز در کشورهای بیشتری آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *