بهترین زمان انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی محبوب

بینو؛؛ این روزها محبوبیت شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است و همین محبوبیت تولیدکنندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای را بر آن داشته که برای کسب مخاطب بیشتر و در نتیجه دیده شدن بیشتر محتوای اشتراک گذاشته شده در این رسانه‌های نوین تلاش کنند. تلاشی که برای برخی کاربران تفنن و برای برخی دیگر به اقتضای فعالیتشان حیاتی شده است. از این رو باید توجه داشت که به رغم شباهت‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف هر شبکه اجتماعی «بهترین زمان» خود را دارد و یا به عبارتی دیگر زمان طلایی اشتراک گذاری مطالب در هر شبکه اجتماعی متفاوت است. این زمان طلایی در واقع  روزها و ساعت هایی است که مخاطبان شما به ویژه در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. زمان انتشار می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در دستیابی به لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و نظرات هر چه بیشتر و همچنین دسترسی گسترده داشته باشد و در نتیجه تعاملات با محتوای اشتراک گذاشته شده را بالا می‌برد.

از سوی دیگر به رغم کانال ارتباط سریع و سهلی که رسانه‌های اجتماعی ایجاد می کنند، در معرض تغییرات سریع هم هستند. از این رو به عنوان نمونه نهایت میانگین طول عمر یک توییت پر بازدید و پرتعامل تنها 20 دقیقه است و بعد از آن جریان توییت‌های پیاپی آن را خواهد برد.

بر این اساس هر زمان پستی در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، تنها بخشی از فالوورهای آن اکانت واقعا آن پست را خواهند دید. به این معنا که اگر تنها 10 درصد از دنبال‌کنندگان پیج شما آنلاین باشند در نهایت فقط 10 درصد شانس خواهید داشت که پست شما دیده شود. از این رو گسترش انتشار پست به سطح فعالیت در میان جامعه مخاطبین در زمانی فعال بودن آنها بستگی دارد. آنچه در ادامه می آید بررسی بهترین زمان انتشار در شبکه‌های اجتماعی محبوب است.

دریافت نسخه کامل دیجیتال از اینجا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات مقاله