مدیرعامل توییتر: آینده با مالکیت ایلان ماسک نامعلوم است اما فعلا خبری از تعدیل نیرو نشده

بینو؛؛ «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر ساعاتی پس از اعلام خبر خرید این شرکت توسط ایلان ماسک، در جلسه‌ای با کارمندان خود اعلام کرد که شرایط آینده تحت مالکیت ثروتمندترین فرد دنیا چندان مشخص نیست. با این حال، او گفت فعلا صحبتی از تعدیل نیرو به میان نیامده است.

به گزارش رویترز و ورج، کارمندان توییتر در این جلسه سوالات زیادی درباره برنامه‌های شرکت، تعدیل نیروی احتمالی و استدلال هیئت مدیره برای فروش شرکت داشتند. آگراوال در واکنش به این سوال‌ها گفت کارمندان باید این پرسش‌ها را از خود ایلان ماسک بپرسند. مالک جدید توییتر ظاهرا قرار است در آینده جلسه پرسش و پاسخی با کارمندان داشته باشد.

مدیرعامل فعلی توییتر که چند ماه پیش این مسئولیت را برعهده گرفت، می‌گوید تا زمان تکمیل شدن این معامله به‌عنوان مدیرعامل باقی می‌ماند، اما نگفت در آینده چه اتفاقی برای او و این شبکه اجتماعی خواهد افتاد. او صرفا اعلام کرد که خیلی چیزها درباره آینده شرکت نامعلوم است.

انتظار می‌رود که معامله خرید توییتر توسط ماسک تا چند ماه دیگر سال تکمیل شود. «برت تیلور»، رئیس هیئت مدیره گفت پس از تکمیل این قرارداد، هیئت مدیره به کار خود پایان می‌دهد. با این حال، او به کارمندان اعلام کرد که یکی از اولویت‌های این توافق تداوم فعالیت‌های شرکت تا زمان تکمیل شدن قرارداد بوده است.

او افزود: «[این قرارداد] به کارمندان اجازه می‌دهد به تلاش خود برای کسب موفقیت برای شرکت در حین انجام معامله و تا زمان تکمیل آن ادامه دهند

از زمانی که اعلام شد ایلان ماسک قصد خریداری کل سهام توییتر را دارد، شماری از کارمندان این شرکت نارضایتی و مخالفت خود را با فروش کمپانی اعلام کرده بودند. ماسک در بیانیه خرید خود اعلام کرده بود که می‌خواهد این پلتفرم را تغییر دهد و قصد ندارد صرفا به آن به چشم یک منبع درآمد نگاه کند.

حالا در بیانیه خرید ماسک آمده که او خواستار افزودن قابلیت‌های جدید به توییتر است و می‌خواهد الگوریتم این شبکه اجتماعی را متن باز کند. مدیرعامل تسلا وعده مبارزه با بات‌ها را داده و به دنبال احراز هویت کاربران است. او این شبکه اجتماعی را جزو مهمی از آزادی بیان می‌داند و معتقد است که وجود آن برای آینده بشریت اهمیت دارد

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *