عکس نوشت/ قابلیت های جدید تلگرام رونمایی شد

بینو؛؛ کمتر از ده روز پیش بود که  «پاول دورف» موسس و مدیرعامل تلگرام، از عرضه سرویس پولی و یا به اصطلاح پریمیوم این پیام‌رسان خبر داد، حالا در جدیدترین بروزرسانی، تلگرام از این سرویس رونمایی کرده است. تلگرام علاوه بر معرفی این سرویس، از قابلیت‌های جدیدی برای نسخه رایگان این پیام‌رسان هم رونمایی کرده و همچنین از رسیدن تعداد کاربران فعال ماهانه خود به 700 میلیون نفر خبر داده است.

تلگرام در توضیحات همراه این بروزرسانی تاکید کرده این سرویس اشتراکی از ادامه توسعه این پیام‌رسان حمایت می‌کند و کاربران به ویژگی‌های اضافه اختصاصی دست می‌یابند. البته این موضوع به معنای قطع دسترسی کاربران به نسخه رایگان یا عدم انتشار قابلیت‌های جدید نیست.

با عضویت کاربران در سرویس پریمیوم، قابلیت‌های جدیدی در اختیارشان قرار می‌گیرد که برای مثال می‌توان به امکان آپلود فایل‌های 4 گیگابایتی، سرعت دانلود بالاتر، بهبود مدیریت چت، استیکرهای اختصاصی و موارد دیگر اشاره کرد. البته همانطور که گفتیم، قابلیت‌های کنونی این پیام‌رسان به صورت رایگان همچنان باقی خواهند ماند و همچنین کاربران عادی می‌توانند برخی ویژگی‌های پریمیوم مانند دانلود فایل‌های حجیم یا مشاهده استیکرهای اختصاصی را تجربه کنند.

قابلیت های جدید تلگرام را اینجا بخوانید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *