تنظیم گری تبلیغات؛ همراه با مطالعه تطبیقی قوانین تبلیغات در گوگل و کشورهایی چون انگلستان، ایالات متحده امریکا و چین

بینو؛؛‌ عصر حاضر عصر تبلیغات است؛ تبلیغاتی که مخاطبان را ترغیب به انجام کاری می­کند. بشر قرن بیست و یک هر روز در معرض بمباران تبلیغات، از تبلیغات  تجاری گرفته تا تبلیغات سیاسی و فرهنگی است.

در این نوشتار ابتدا به تعریف تبلیغات پرداخته و در ادامه ضرورت تنظیم قوانین در این حوزه بررسی کرده  و با قوانین و نهادهای رگولاتوری کشور­های انگلستان، آمریکا و چین در حوزه تبلیغات در فضای مجازی بیشتر آشنا می­شویم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تکمیلی