اولین واکنش اگراوال به ادعاهای زاتکو: ادعاها در مورد ربات‌های توییتر روایتی نادرست و پرتناقض است

به گزارش «بینو» پاراگ آگراوال گفت که ادعاهای پیتر «ماج» زاتکو درباره توییتر فاقد «زمینه مهم» است.

صبح امروز سی‌ان‌ان و واشنگتن پست ادعاهای افشاگر جدیدی توسط پیتر ماج زاتکو، رئیس سابق امنیت توییتر، را گزارش کردند که حاکی از آن بود که آمارهای این شرکت در مورد فعالیت ربات‌ها گمراه‌کننده، رویکرد امنیتی آن بد است، و مدیران اجرایی انگیزه‌ای برای بررسی بیشتر ندارند.

زمان انتشار این گزارش‌ها با توجه به استدلال های ایلان ماسک در مورد اینکه چرا باید به او اجازه داده شود توافق خود را برای خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار زیر پا بگذارد، و نزدیکی جلسه دادگاه ایلان ماسک و توییتر کلیدی است.

آنگونه که ورج گزارش داده است پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر در ایمیلی به کارمندان که توسط CNN به توییتر ارسال شده است، به این اتهامات پاسخ داده است.

این اولین باری است که پاراگ اگراوال در مورد افشاگری‌ها سخن می‌گوید.

در این نامه، آگراوال بیانیه عمومی توییتر را با ادعای اخراج زاتکو در اوایل سال جاری به دلیل «مدیریت ناکارآمد و عملکرد ضعیف» تکرار می کند. در مورد اتهاماتش نیز، م مدعی است که شرکت در حال بررسی مطالب منتشر شده است، اما آنچه که آنها دیده اند «روایتی نادرست است که مملو از تناقضات و عدم دقت است که بدون زمینه مهم ارائه شده است.»

در این نامه حتی ادعا شده است که زاتکو «مسئول بسیاری از جنبه‌های این فعالیتها بود که اکنون بیش از شش ماه پس از پایان کار، به‌طور نادرست به تصویر می‌کشد».

جلسه استماع پرونده توییتر علیه ایلان ماسک در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) برگزار خواهد شد. حقوقی ماسک برای زاتکو و همچنین جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر احضاریه ارسال کرده‌اند. زاتکو در گفتگو با واشنگتن پست گفت: «این هرگز اولین قدم من نخواهد بود، اما معتقدم که همچنان به تعهدم در قبال جک و کاربران پلتفرم عمل می کنم.» باید دید اظهارات او چقدر روی دادگاه تاثیر گذار است و همچنین شواهدش برای اثبات گمراه کردن عمدی مدیران و سرمایه گذاران توییتر تا چه اندازه محکم است. اگرچه آنتونی کیسی، استاد حقو.ق و اقتصاد دانگاه شیکاگو معتقد است همچنان ایلان ماسک پرونده ضعیفی دارد و بعید است برنده دادگاه باشد.

اگر دادگاه به نفع توییتر پیش رود، ماسک موظف است قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری را به پایان برساند و مالک توییتر شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *