لوگو
  • درباره ما
  • اتاق فکر
  • حساب کاربری
منو
  • صفحه اصلی
  • قلمرو
  • روزنما
  • رویداد
  • مقالات
  • انتشارات
  • چند رسانه ای

دسته : انتشارات

نگاهی به ورزش های الکترونیک در جهان

  • 1401-05-29
  • 13:18

بینو؛؛ ورزش‌های الکترونیک یک صنعت پرسود است که در طول سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به سرعت پیشرفت کرده‌است. این صنعت در سال ۲۰۱۹ نزدیک ...

نبرد حقوقی توییتر علیه ایلان ماسک/ ترجمه متن کامل شکواییه و مستندات توییتر علیه خریدار فراری!

  • 1401-04-22
  • 18:10

تنظیم گری تبلیغات؛ همراه با مطالعه تطبیقی قوانین تبلیغات در گوگل و کشورهایی چون انگلستان، ایالات متحده امریکا و چین

  • 1401-04-12
  • 14:31

بینو؛؛‌ عصر حاضر عصر تبلیغات است؛ تبلیغاتی که مخاطبان را ترغیب به انجام کاری می­کند. بشر قرن بیست و یک هر روز در معرض ...

آثار تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  • 1401-03-24
  • 11:50

11 ...

نوجوانان در دنیای بازی‌های دیجیتال

  • 1401-03-09
  • 14:49

نقش رسانه‌های اجتماعی در مدیریت بحران

  • 1401-03-07
  • 16:23

    ...

رایانش ابری؛ مفاهیم، گذشته، آینده و چالش‌ها

  • 1401-02-24
  • 17:00
Page1 Page2 Page3

پیشنهاد سردبیر

  • پیدا و پنهان صنعت اینستاگرام

    6 خرداد, 1402

  • BTS؛ طوفان جهانی فرهنگ کره‌ای

    6 خرداد, 1402

  • طرفداران امنیتی برای دفاع از افشاگر توییتر گرد هم می‌آیند

    2 شهریور, 1401

  • کنگره در حال بررسی ادعاهای افشاگر توییتر/ این ادعاها تصویر شرکتی را نشان می دهد که سود را بر امنیت کاربر ترجیح می دهد

    2 شهریور, 1401

آخرین اخبار
آخرین مقالات
  • طرفداران امنیتی برای دفاع از افشاگر توییتر گرد هم می‌آیند

    2 شهریور, 1401

  • کنگره در حال بررسی ادعاهای افشاگر توییتر/ این ادعاها تصویر شرکتی را نشان می دهد که سود را بر امنیت کاربر ترجیح می دهد

    2 شهریور, 1401

  • اولین واکنش اگراوال به ادعاهای زاتکو: ادعاها در مورد ربات‌های توییتر روایتی نادرست و پرتناقض است

    1 شهریور, 1401

  • رئیس سابق امنیت توییتر می گوید این شرکت در مورد ربات ها و ایمنی دروغ گفته است!

    1 شهریور, 1401

  • پیدا و پنهان صنعت اینستاگرام

    6 خرداد, 1402

  • BTS؛ طوفان جهانی فرهنگ کره‌ای

    6 خرداد, 1402

  • رئیس سابق امنیت توییتر می گوید این شرکت در مورد ربات ها و ایمنی دروغ گفته است!

    1 شهریور, 1401

  • صنعت بازی در نیم سال اول سال 2022/ بیش از 3 میلیارد بازیکن در جهان

    30 مرداد, 1401

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • حساب کاربری